Vardag igen

Så var allt som vanligt igen med jobb och skola. Tider att passa och grejer att komma ihåg. 

Har virkat massor på filten och har nu börjat virka ihop den. Blir fint med svart kant. Det var länge sen jag virkade en filt med svart runt.


Har slagit in lite paket som ska iväg i morgon. Ett par handledsvärmare i blått och lila och ett par grytlappar i grått och vitt. 

Blir så fint med tagsen på tycker jag och nu har en syrra, Emma börjat tillverka egen designade lappar. Jätte fina 💗
Jag har köpt 25 st av henne att ha till det jag säljer. 


Jag beställde av den färgglada och stickkorgen. Dom är så fina 😍
Hon säljer dom på vår Albertina sida på Facebook. 👍

En annan syrra, Sara har beställt bordstabletter i mintgrönt. Hoppas på att hinna med att börja virka på dom i morgon. Det är planen iaf. 
Allt är förberett med mönster garn och nål så det är bara att sätta igång så fort filten är färdig 😃


Nä nu är det god natt 💗
Sov så gott 🌛🌜


Kommentarer
Anonym

Var hittar jag mönster till dina fina Mandala dukar?

Svar: Hej :) mönstret finns här http://www.stickaovirka.se/virkade-tallriksunderlagg-mandala/
Jätte roligt att göra dom.
Mvh / Malin
virkatbymalin.blogg.se

2015-06-18 @ 18:40:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0