Hejdå juli

Hej augusti 🍃🍄🎈
Juli bara flög iväg. På måndag börjar jag jobba. 
Juli har handlat mycket om filtar i olika färger och modeller. 

Juli har oxå handlat om svamp 😋 och blåbär 

Mamma fyllde år näst sista dagen i juli och vi samlades hela familjen. Åt jordgubbar och glass så som vi brukar på mammas födelsedag. 
Vi tände ljus på graven och lämnade blommor. Brorsan hade köpt söta solcellslampor. 

Igår var vi ut och åt fyra av sex systrar. Det var en jätte mysig kväll och vi hade så himla kul. Mycket skratt, god grekisk mat och så lite vin på det. 

Bättre avslut på juli och början på augusti kan man inte få 💗

Nu har jag börjat på en ny beställd filt. Den ska åka till Italien till en liten tös som beräknas födas i början på september. 
Färgkombinationerna blir dessa


Med naturvitt runt om. 

Nu laddar jag för en Albertina träff. Längtar och ser fram emot dom där träffarna så mycket 💗 
Hur laddar man inför en Albertina träff då? Jo man virkar förstås ;)

Ha det gott 🍃🍄


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0