Super mega mycket!!

Efter marknaden har det varit rätt fullt upp här. 
Jag har fått ett nytt jobb. Inte hunnit börja än men om tre veckor är det dags. Ska bli roligt att prova ngt nytt och tiderna (kvällstid) passar mig utmärkt. Det kommer att ge mig en hel del extra virktid per vecka plus att barnen inte behöver vara på fritids på sina lov 👍🏼

Fick en annorlunda beställning förra helgen utav en mamma som ska utomlands med sin bebis. Hon ville ha ett överdrag / skydd till sin babybjörn bärsele. Jag testade och idag blev den klar. Det är nog en av dom konstigaste skapelserna jag gjort (förutom svågerns baskiska basker ) 
Tack vare lite vab (nu börjar dom tiderna också 😷😕) så hann jag klart med den i lagom tid. 


Så här ser den ut. Virkad i tunt bomullsgarn och rätt luftig även om det inte ser ut så på bilden. Hoppas nu den funkar och passar. 

Annars under vab-veckan så virkades det rutor i fantastiska babymerino ullen. Älskar verkligen det garnet 😍 
Sjuklingen målade mandalas och tittade på film. 

Min fina almanacka kom också. Helt perfekt är den och nu ska jag kunna hålla lättare ordning på saker och ting hoppas jag ;) Om inte annat så blir det så mycket roligare att göra det i den här fina 💗
Nu mot fredagsvirket 🙌🏼✨


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0