14x10 = 140

140 rutor var det ju! 😂 Haha jag Ă€r inte sĂ„ bra pĂ„ matte alla gĂ„nger. Men hur som..140 rutor totalt blev det. 
Filten Ă€r officiellt klar, inslagen, packad och skickad 👍🎉


Ihopvirknings tekniken jag gjorde pĂ„ denna Ă€r inget jag normalt brukar göra och det var riktigt roligt att göra nĂ„got annorlunda :) 



MĂ„tten pĂ„ filten blev ca 70x100 cm. 

Har pausat rutorna lite nu för att göra en top till mig. NĂ€r den Ă€r klar ska jag sĂ€tta igĂ„ng med nĂ€sta bestĂ€llda filt i rosa pastell 💗


En vit top i startgroparna.. 
Ha en fin dag 💗


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0