Rosa

Det rosa temat fortsätter :)

Har virkat rosa änglar och sålt till förmån för Cancerfonden på vår Albertina sida på Facebook 💗 
Kan inte tro hur många det är som har köpt sig en rosa ängel. Jag är så himla tacksam ❤️💗❤️
I dagsläget så har jag fått in 600:-!! 
Tusen tack!!


Än finns det rosa garn kvar så det är bara att beställa ;) 

Annars virkar jag rosa filt också i det helt fantastiska garnet baby merino. Det är så mjukt så det känns som att virka i smör. 

Ok det är inte bara rosa ;) men färgerna gör sig riktigt bra ihop. 


I morgon blir det vård av barn här. Lillpojken har varit/är riktigt krasslig. I morse fick vi ta en vända till barnakuten då han fick så ont i magen att han inte kunde röra sig :( 
Det visade sig att njurarna inte mådde så bra och förmodligen hade har han urinvägsinfektion i dom övre urinvägarna. Då gör det inte ont när man kissar och är svårare att upptäcka. 
Maken skickar jag iväg i morgon iaf och med sig får han ta ett gäng paket änglar som ska skickas iväg 💗

Själv ska jag vara sällskapsdam i soffan. Få pojken att dricka och har jag tur blir det några varv på filten ☺️

Sen ska det börjas med snöflingor på allvar 

Måste få till några snart för det tar sån tid att stärka dom. Tänkte sälja några på marknaden i vinter och ev på Albertina sidan. Fina att hänga i gran och fönster. 
Ev ska jag försöka mig på att göra en mobil också. 
Planer har jag många iaf. 
Nu blir det kudden. Risken finns att gossen vaknar och behöver alvedon om några timmar och då är det rätt skönt att ha fått sova liiite iaf. 

Natti natti 💕


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0