Rosa

Den rosa månaden är snart slut och insamlingen till Cancerfonden på mammas sida gick över förväntan bra 💗
Jag är så glad och så tacksam för alla beställningar på rosa änglar som jag fick där hela summan (utom portot) gick direkt till mammas insamling. 
För att ytterligare påminna och uppmärksamma har jag bara lagt ut bilder på rosa virkade alster på min instagramsida @nillams. 
Visst det smög sig in ngt blått en gång också men i huvudsak har jag virkat rosa. 


En baby filt i merinoull. Mjuk och varm som jag sålde och har skickat iväg för några dagar sen. Älskar nyanserna på den 😍


Starten på en annan filt fast i bomull denna gång. 
Den är nu klar och jag ska försöka fota och lägga ut den på instagram i morgon. 

I morgon blir det lite jobb också. Trotsar förkylningen och försköker jobba ändå. Så farligt är det ändå inte. Bara två kvällar kvar den här veckan sen väntar en 7 dagars vecka med bara 2 pass på schemat så jag hoppas på mycket virktid 😉


Ha en fin helg 💗


Kommentarer
Anna

Hej. Undrar om du fortfarande virkar på beställning och hur man på bästa sätt får kontakt med dig. Mvh Anna

Svar: Hej!
Förlåt för sent svar...
Lättast når man mig via mail på [email protected]
Gå gärna in på min instagramsida @handmadebyalbertina
Mvh Malin
virkatbymalin.blogg.se

2016-02-26 @ 14:50:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0