Städdag..

..och annat små fix. 
I morgon fyller mamma 54. Eller skulle ha fyllt 54? För mig FYLLER hon 54. 
Det har iaf skapat någon slag stress inombords. I morgon ska vi gå igenom en sån där dag till då det verkligen kommer att märkas att hon inte är här längre 😢 det känns i hjärtat och i hela kroppen. 
Kanske var det det som utlöste lusten att röja här hemma? Virkade emellan dom olika städstationera. Vad vore en dag utan virkning? 


Kommit en bit på sommar toppen som nog får användas nästa år ☔️

In och handla blommor och ljus till mamma...

Så på eftermiddagen fick jag en blomma av snälla grannfrun som tack för hjälpen. Jag vaktade deras katt när dom var bortresta ett par dagar. 
Nu blir det att virka lite på en duk i rosa att ställa blomman på. Samma mönster och färg som den jag virkade till mamma som mamma skulle ha fått på vår Albertina träff. Tröstvirkning med andra ord 💗

....nu kom regnet...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0