September

Välkommen hösten 🍃🍁☔️
Har varit dålig på att uppdatera här. Händer så mycket hela tiden. Jobb, skolor, läxor, städ och matlagning sen är dagen slut. 
Nu har jag två virk (och kanske bak) dagar framför mig och då ska jag försöka få färdigt det sista innan marknaden på lördag. 
Blir det fint väder så står jag och några systrar på en lokal liten marknad här i byn. Hoppas det kommer många ;)


Har virkat in burkar (bla) som man kan använda till mycket. Min dotter tex har sina färgpennor i en. 
Bluffollar (några stycken) kommer vi ha. Handledsvärmare både stickade och virkade. Figurer från @crochetbylinnea. Bebikläder och filtar.. Är säkert ngt mer som jag har glömt bort. 

Ha det så gott så länge 💕


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0