Rutiner

Vi försöker komma igång med dom nya rutinerna här nu när skolorna börjat och alla är tillbaka på jobbet igen. Det går så där ;) 
Eftersom sommaren kom lagom till skolstart så är det inte helt lätt att motivera omställningen i läggningsrutiner om kvällarna och själv vill man ju också kunna njuta av solen och värmen så länge det går. 

Försöker hitta tid till virkning också. Har blivit bortskämd under sommaren med många virktimmar om dagarna och nu blir det naturligtvis färre. Marknaden den 5 sept närmar sig och lite grejer vill man ju ha klart till dess. 


Dukar har det blivit några i helgen. Deg är så kul att virka dukar med många moment och olika maskor i.

Har stickat lite bluffollar till försäljning. Barn och vuxen storlekar och för varje såld bluffolle går 50:- till mammas insamling på cancerfondens hemsida. 
Vill du se bluffollarna så finns dom på Facebook sidan Albertina 💕💗

Nä nu blir det lite kaffe och sen några tag med virknålen. 🌸🙌


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0