Adjö första helgen i september 🍃

Nu börjar det kännas lite höst om kvällarna. Mörkt...och liiite kallt. 
Helgen har rusat förbi snabbt som vanligt. I lördags var vi på marknaden som var en del av ett större event längs hela vår väg och några andra vägar ;) 
Två av systrarna mina och jag stod där och vi hade en himla tur med vädret. 
Hade det varit regn hade vi ju inte kunnat stå.
Det kom en liten skur men den klarade vi av med lite plast över bordet. 


Denna filt blev såld bland annat :) 
Färger man blir glad av. Jag gillar den här klassiska stilen med svart runt rutorna. 



Så här såg det ut för det mesta 😃☀️ strålande sol och en härlig tidig höstdag. 

Stort tack till alla som kom ❤️



Innan marknaden passade jag på att virka in lite fler burkar. Här hemma används dom som förvaring åt pennor och vaser. 



Även krukor faktiskt. Blomman "plättar i luften" kan med fördel sättas i en glasburk för då har man koll på jorden emellan tulpanerna att den inte torkar ut. 


Idag har jag virkat rutor och stickat bluffisar. En rosa bluffolle är på stickorna just nu och en beställd bebisfilt i ljusblått och natur vitt har jag på kroken. 
Har fått en väldigt annorlunda beställning också men det återkommer jag till fram över. 
Mot virknålen nu innan kudden och en ny vecka 🍃☀️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0