Två sjuklingar

I morse vaknade jag av att Erica klagade på sin mage. 
Ont i magen som attans och lite kräks på det. :( 
Så himla typiskt. Samtidigt är det väl skönt att dom är sjuka samtidigt så kanske vi slipper vara hemma så länge? 

Det blir virkning idag med andra ord. I köket. Sjuklingarna har jag lagt i karantän i vardagsrummet. Varsin soffa och film på tvn. 

Igår skickades första omgången av änglar och på kvällen fick jag fler beställningar. Jag blir alldeles rörd 💗 
Det blir en del pengar in på mammas insamlingssida. 


Det smög sig in en blå och en naturvit ängel i en beställning också. 
Visst går det bra att beställa andra färger också men det är just den rosa då alla pengar utom portot går direkt till mammas insamling. 
Snart kommer det ju bli fokus på julen och då blir det mest vita och naturvita änglar med silver och guld. 

På tal om julen.. Första beställningen snöflingor går iväg idag. 


Kanske är jag lite knäpp men jag längtar faktiskt efter snön. Det vita, rena, gnistrande och klara. När det blir ljust om kvällarna. Hur mysigt är det inte när det snöar stoooora flingor? 

Ha en fin dag ❄️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0