Nystart 💗

HĂ€r gĂ„r veckorna och mĂ„naderna.. Idag Ă€r det redan oktober. 

Min lediga dag idag. Den spenderas med febersjuk son. Höstens sjukdomsperiod har börjat pĂ„ riktigt. 

Idag har jag fokuserat pĂ„ ROSA. Oktober Ă€r ju den mĂ„naden dĂ„ bröstcancer uppmĂ€rksammas men Ă€ven cancer i sig. Jag har virkat mycket rosa och ska försöka fylla min instagram med rosa den hĂ€r mĂ„naden innan vi gĂ„r in pĂ„  vinter och julsaker. 


Rosa rosa rosa. Bluffolle, mössa, sjal, handledsvĂ€rmare, hjĂ€rtgirlang, blommor, snöflingor och en Ă€ngel 💗
Just nu sĂ€ljer jag rosa Ă€nglar för 50:- st. Hela summan sĂ€tts in pĂ„ min mammas insamlingssida hos Cancerfonden. För att hitta lĂ€nk sĂ„ gĂ„ in pĂ„ vĂ„r Facebook sida Albertina. Hittills har jag sĂ„lt 7 st Ă€nglar 😃 
SĂ„ fort betalningen Ă€r framme sĂ„ sĂ€tta den in dĂ€r. 
Blir lite virkning nu innan kudden. Tar pĂ„ krafterna med sjuka barn som yrar om nĂ€tterna. 
Natti natti 💕


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0