Smygstart...

...av hösten. 
Jag har börjat jobba nu men maken och barnen är fortfarande hemma och har sommarlov. 
Det är en liten lyx att jobba och slippa morgonfixet när alla ska iväg till skolan. Nu behöver jag bara göra iordning mig själv :) 
I morse hann jag till och med börja på ett par beställda handledsvärmare till morgonkaffet. 
Börjar bli dags att göra några sånna och lägga ut på Albertinasidan för även om vi nu fått soliga fina dagar så är mornarna kalla och det lär väl bli ännu kallare snart...

Den beställda filten som ska till Italien är klar också. Fick klart den i går eftermiddag och idag gjorde jag klart småfixet. 

Färgerna blev så mjuka och fina ihop. Är riktigt nöjd med den. 


Cirkelrutor är lite utav en favorit. Tycker mycket om det här mönstret. 

Testade igår kväll att göra en hjärtgirlang? hjärtband eller vad man ska kalla det? 
Ska göra flera längre som man kan ha som dekoration runt om filtarna tror jag. Om jag hinner för det är lite annat som måste bli klart först ;) 



Nu lite kaffe och virkning innan läggdags ☕️💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0