98...

...rutor har jag nu fått färdigt! Jiiiiihooo!
Ett plus är att jag kunde virka ute i solen både igår ☀️och idag på förmiddagen. Sen kom regnet.. 

Har fått ihop några rader rutor på kortsidan också. Filten kommer bli jätte fin och beställaren verkar nöjd ☺️ 

Under uppbyggnad i solskenet 😃 
När den här är klar ska jag göra en avstickare i rutvirkandet och istället virka en top till mig. Sen ska jag virka ytterligare en beställd filt som ska vara klar i slutet av augusti. 
En filt till en liten tjejbebis i Italien om jag inte minns fel? 💗
Några virktag till nu sen kudden 
Natti natti 💞


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0