Kantareller

En riktigt bra sak med det sommarvädret vi har är att svampen frodas i skogen och min tomma svampfrys börjar sakta fyllas på igen 💗
Älskar kantareller. Gott på macka. Gott i paj. Gott i gryta. Gott helt enkelt 😋


Rätt så bra har jag det oxå där jag sitter hemma och virkar och maken går ut å plockar. Jag behöver i princip bara äta den. 
Har blivit en hel del rutor på sista tiden. En filt är klar och skickas iväg idag. Två andra är påbörjade. 

Fick en beställning på en 70x100 filt. Den är nu klar. Jag tar 480:- för en filt i den storleken. Välkommen med din beställning 💕

Har fått på en till 70x100 filt med ett annat ihopvirkningssätt och mindre rutor så den kommer ta lite längre tid. 
Just nu håller jag på med en annan filt i mina "vanliga mått" och killfärger. Blått grönt och lite gult. Samtidigt så förväller jag lite svamp 😃👍
Är som sagt inte så tokigt ändå. Visst gillar jag värme och sol men svamp är inte dumt det heller. 



Ha en härlig dag 💙


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0