Vård Av Barn

...och motionering av virknål 😃

Erica mår fortfarande inte bra. Feber och hostig. Oron gnager lite lagom hela tiden i mig att ngt annat är på gång. Att hennes sjia ligger där och pyr och att hon åker på ett skov.
Något som lugnar nerverna då och magkatarren är virkningen. Glad som attan att jag har den. 
Håller på med den beställda filten. Det går undan när det bara är vanliga mormorsrutor. Älskar att göra dom. 


Är bara vit kant kvar på hälften nu sen är alla rutor klara. Då återstår ihopvirkning och fästandet av trådar. Men jag håller tidsplanen väldigt bra. Nästa tisdag ska den vara klar och det ska mycket till för att jag inte ska hinna. 

Blev inspirerad av dom vackra förgätmigejblommorna jag har på framsidan.Älskar förgätmigej ☺️ 


Ska nog fixa en filt så småningom i dom här färgerna 😃 

I morgon är det redan fredag...veckorna går fort nu och det är mycket att göra varje vecka. Försöker hämta kraft nu så mycket som det går. Om nätterna drömmer jag massor. Mycket om mamma 😢💗 
Om dagarna oroar jag mig en massa onödigt. Mest om Erica. Jobbar på det men ibland är det inte så lätt. 

Så som sagt! Tack och lov för virkningen 💞💗💞


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0