💗 morsdag 💗

Idag firar vi morsdag pĂ„ ett vĂ€ldigt annorlunda sĂ€tt. MĂ„ste sĂ€ga att det Ă€r mycket jobbigare Ă€n vad jag trodde det skulle vara? Eller rĂ€ttare sagt jag har inte ens tĂ€nkt ngt överhuvudtaget men det Ă€r tungt. 

IgĂ„r firade vi lillasysters 18 Ă„rsdag. Erica fick vara hemma med pappan för hon hade 40 graders feber och orkade ingenting stackarn. 

I morse gick jag upp tidigt för att göra pajer till studenten som vi firar pĂ„ fredag. 


Tre vĂ€sterbottenostpajer och tvĂ„ laxpajer hann jag fĂ„ ihop innan grĂ€dden tog slut 😜  Ska göra tvĂ„ laxpajer till sen fĂ„r det fĂ„r vi hoppas att det rĂ€cker. 

Har hunnit virka en del ocksĂ„. Inte utomhus som jag hoppades att jag skulle fĂ„ göra i helgen för det regnar och blĂ„ser. 
HĂ„ller pĂ„ med mormorsrutefilten. Gjort lite mer Ă€n hĂ€lften just nu. 

Grönt och blĂ„tt och gult blir det  :)

Efter middagen var vi till mammas grav. Än har vi ingen sten. Den kommer nĂ€r den kommer. LĂ€mnade lite liljekonvaljer som jag plockade igĂ„r i regnet pĂ„ vĂ€g hem frĂ„n lillasysters kalas. Hade i lite förgĂ€tmigej ocksĂ„. DaggkĂ„pa med.. 

Erica hade pĂ€rlat en jordgubbe till mormor. Den fick ocksĂ„ följa med. 

Jag saknar henne nĂ„ge sĂ„ förbannat! ❀




Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0