Hundvakt

Den här dagen har det virkats väldigt lite. Jag har hjälpt syrran ta hand om mammas lilla Sissi. Hon är så mysig den hunden 💗

Tog en promenad i morse och hämtade hem henne 

Barnen hjälpte till att ta hand om henne och katten tyckte att det va en riktigt spännande sak jag tog hem. Så skönt att dom går bra ihop och att inte katten får spel för då hade det inte gått att ha Sissi här. Men han brydde sig inte jätte mycket om henne. 

Tog en promenad med barnen och Sissi och hittade massor av vackra gullvivor. Vi plockade hem en bukett och det luktar sååå gott 



Tokhunden skulle promt ligga på köksbordet och vad gör man inte? 

Sen tog vi en snabb sväng över till syster Sara som kom hem från Nice. Jag fick en sån fin kattvaktspresent. 

Spikade upp den så fort jag kom hem. Hoppas på bra drömmar i framtiden. Nu ska jag sätta mig med virkningen en stund. Måste repa upp lite på en top jag gör (Blev knas med armarna) och så ska jag hoppas att magvärken som Erica klagade på innan hon somnade är relaterat till medicinerna hon får på söndagar (methotextrat) och INTE magsjuka. Håll tummarna! 

💗💗💗💗💗💗💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0