Hektiska maj

Att maj månad alltid ska vara så fullproppad av saker! Det är mer att göra i maj än vad det är i december innan jul...eller ja det känns så iaf. 
Kanske blev det lite värre utav att två läkarbesök för Erica bokades in i maj också men ett har vi klarat av idag 👍

Blodprovstagning var det idag och det känns fortfarande så jobbigt att vara på sjukhuset. Idag gick vi förbi centralintensiven där mamma dog 😢 
Jag trodde att jag skulle svimma 😔
Men det gick bra. Vi fick allt gjort Som vi skulle sen gick vi och köpte böcker. Suneböckerna har blivit en favorit för både Calle och Erica och visst är dom roliga. 

Väl hemma visade det sig att Erica fått feber... Så satte planeringen av vardagen fart igen men jag tror jag löst det nu 😊
I lådan låg lite beställda knappar. Älskar knappar nästan lika mycket som garn 😜 och hjärtknappar är en favorit. Så söta till bebiskoftor 💗

Fina glada myspysfärger 😃

Virkat lite på toppen också. Jag fick ju repa upp över 50 g garn för jag blev missnöjd med armhålen men nu blir den  kanonbra tror jag. 


Låååånga varv just nu så jag gör något lite nu och då. Ska nog få den klar innan sommaren iaf 😃
Fick en beställning igår så allt annat har jag lagt åt sidan en stund. Jag ska virka en bebisfilt i bomull i blåa nyanser. Lite mint och turkost och även lila blir det. Vit kant runt om. Det är så kul att virka bebisfiltar ☺️
Nä nu ska middag serveras 🍴🍛 
Ha det gott 💞


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0