Hämtat kraft och lagrat D-vitamin

Äntligen så fick man se solen lite och klarblå himmel. Tänk vad det gör med orken 😃
(nu däremot har ju solen gått ner och jag är galet trött😜)

Har barnpassat söta systersonen Isak idag. Det va inte alls så mycket passande utav honom. Först lekte han med Calle och sen meka han med en sparkcykel. Efter det tittade han på film och låg HELT STILLA I SOFFAN!! Det gör aldrig mina barn. 
Inte så att dom hoppar i soffan men dom tittar i två minuter sen kommer dom på att dom är hungriga..eller ska göra ngt eller ska fråga ngt eller bara ngt helt enkelt. 
Så iaf. 
Under tiden jag (Calle) passade Isak så virkade jag i solen. (Skäms nästan över hur skönt det var) 
Gör en corner 2 corner filt. Alltså en filt från ett hörn till ett annat. Har gjort dom förr och jag älskar mönstret. 
Strukturen på maskorna blir väldigt speciellt och väldigt snyggt. 
Järbo Nova använder jag och filten blir så mjuk och färgerna så ljusa. En sommarfilt helt enkelt. 


Har jag sagt att jag älskar förgätmigej? 
💗🌸💗


Några tag till med kroken nu sen blir det godnatt så jag orkar med barnpassningspass nr2 i morgon 😜😄😘


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0