Färdig 🙌

Idag blev filten klar 😃 
Känns fint att kunna göra något vettigt när man vabbar. Inte för att jag inte tycker det är oviktigt att ta hand om sitt sjuka barn. Nä tvärtom men det är rätt trist att sitta och sällskapa framför lilla sjöjungfrun och Lotta på Bråkmakargatan. 
Idag mår Erica faktiskt bättre men storebror Calle verkar ha tagit över. Håller bara tummarna att det inte blir lika jobbigt för honom..

Fick hem fina tags i lådan idag oxå. Super snabb leverans från en gullig säljare i garnlådan på Facebook 💗 beställde igår. Fick dom idag.
Kul då jag kunde göra allt kring filten klart på en gång. 


Fästa trådar 
Klippa trådar 
Sätta fast etiketten 💗


Nöjd över att färgerna jag inte trodde skulle passa ihop faktiskt riktigt trivs ihop 💙 


250kr + porto tar jag för en filt i den här storleken och i det här utförandet. 
Bomullsgarn (100%) mer info om mått osv finns på Albertina sidan på Facebook. Det går givetvis bra att beställa här också ☺️

Nu har jag nya äventyr att se fram emot...har redan börjat på en filt till. 
Så har jag ju sommartoppen på kroken. Blev några varv till på den. 
Lite lite mera virk sen blir det kudden. Natti natti 💗🌛⭐️🌜☁️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0