Bordstabletter klara

Betar av "att göra listan" och nu kan jag bocka för sex stycken mintgröna bordstabletter till syrran. Check! 


Använde mig av syster Emmas fina tags 💗 är så himla glad för dom ☺️

Fixade det sista på en bebisfilt också som ska levereras i helgen. Mjuk och härlig i bomull till en sommarbaby 


Ska fortsätta nu med en sommartop/linne till sonens flickvän som fyller år snart. Sen blir det studentband och en bebisfilt till som är beställd. 
Jag har verkligen inte tråkigt 😄
☀️☀️☀️


Kommentarer
Anonym

Hej!
Det var verkligen fina bordstabletter! Var kan man få tag i det mönstret? Vilka underbara filtar mm du gör!
Vänligen Camilla

Svar: Tack så mycket :) här finns mönstret jag använt till dessa.

http://www.stickaovirka.se/virkade-tallriksunderlagg-mandala/

Mvh/ Malin
virkatbymalin.blogg.se

2015-06-21 @ 15:42:06
Anonym

Tack! <3

Svar: Varsågod :)
<3
virkatbymalin.blogg.se

2015-06-21 @ 22:30:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0