AlbertinatrĂ€ff 💗

Idag var det dags för all systrar att trĂ€ffas igen och handarbeta och prata lite strunt. 
Det Ă€r sĂ„ mysigt med dom dĂ€r trĂ€ffarna och jag lĂ€ngtar sĂ„ mycket till nĂ€sta gĂ„ng 💗
Alla sysslar med lite olika pyssel. Det Ă€r stickning, virkning, broderier och pĂ€rlpyssel. 
Den hĂ€r gĂ„ngen var vi bara fyra av sex systrar. En Ă€r pĂ„ weekend resa till Nice och en annan var pĂ„ fest. 

Mamma startade upp det hĂ€r och tvĂ„ gĂ„nger hann vi trĂ€ffas allihopa innan hon dog. (Jobbiga ord att skriva. Jobbiga ord att tĂ€nka. Jobbiga skit ord helt enkelt 😱) Jag Ă€r sĂ„ glad att hon gjorde det. Att vi har en dag i mĂ„naden dĂ„ vi trĂ€ffas dom som kan. Riktigt mysigt har vi. Men mamma fattas. Hela tiden. 
SĂ„ glad att vi har varandra 💗

Jag har virkat pÄ bordsunderlÀgg/tabletter med hjÀrtform


Har gjort en "to do" lista med saker jag ska virka framöver och jösses vad den blev lĂ„ng! Det Ă€r toppar och Ă€nglar och tabletter och dukar. Sockor vill jag sticka oxĂ„. Hoppas sommaren blir lugn och lĂ„ng sĂ„ att jag hinner 😄

NĂ„gra varv till nu sen Ă€r det god natt 
đŸŒ›â­ïžđŸŒœ


Kommentarer
Anonym

Vet du var jag kan hitta mönstret pÄ de virkade hjÀrtat? Har letat överallt

Svar: Sök pÄ crochetmillan pÄ Facebook sÄ hittar du :)
virkatbymalin.blogg.se

2015-05-06 @ 16:43:41
Ingmarie persson

Jag skulle gÀrna vilja ha mönster pÄ det hjÀrtformade underlÀgget. Har varit in pÄ crochetmillan men fÄr inte fram det dÀr.

Svar: Hej
Om du inte hittar det pÄ crochetmillans blog kan jag tyvÀrr inte hjÀlpa dig :( pga copyright.
Mvh/Malin
virkatbymalin.blogg.se

2015-08-12 @ 11:18:37


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0