Sommarfilt

Har fått klar den gröna filten idag medans jag sällskapat en liten sjukling här hemma. Kanten tog sin tid men nu äntligen kan jag lägga detta tunga projekt åt sidan tills den ska placeras ut på en av stolarna på altanen.
Tung är den som sagt men jag gillar tyngden. Det ska kännas att man har en filt på sig och det ska kunna blåsa liiiite utan att den flyger iväg. 



Gillar verkligen färgerna 🍀💞 



Har måttat den på sängen där den får ligga ett tag och den passar som filt till enkelsäng ☺️ 

Nu så fortsätter jag med några sjalar, roadtrip sjalar som jag har på kroken. 
Blir en hemma dag i morgon oxå med TVÅ små sjuklingar så vi får se hur mycket jag hinner. Har så många olika idéer just nu men måste göra klart det jag börjat med först 😉



En av tre sjalar klar iaf 👍

Go kväll 🌜 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0