Helg

Så då blev det helg efter en vecka där 50% av familjen lyckades bli sjuka. 
Hann med andra ord inte med ens hälften av virkningen som jag velat men har i feber yran hittat massa inspiration på instagram, Facebook och nätet så nu kan jag inte bli sjuk på 100 år minst. 

Innan sjukdomarna slog till med full kraft så hann jag få klart kanten på en sjal i ullgarn. Tänkte att den blir skön att ha om halsen kyliga mornar och kvällar istället för fuskpolos som jag använt på vintern. Ogillar att bli kall om hals och nacke. Något som inte alls störde mig för några år sen. Man har väl börjat bli lite gammal 😂👵


Färgerna är mycket mer klara än på bilden. Är kanske inte riktigt så fina som jag trodde när jag köpte garnet men duger fint. 

Idag blir det vila och återhämtning. Har jag tur håller sig febern borta från hela familjen nu men man vet aldrig? 

Trevlig helg 💐


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0