Spännande

Den här dagen har gått i rasande fart. 
Helgen med för den delen. 
Tio små änglar har jag fått klart. Bara 10 små huvuden som ska fyllas med vadd sen är dom klara att skickas iväg :)


En liten projektlåda med änglar 💗


Eftersom det regnat nästan hela dagen har det mest varit inomhusaktiviteter här idag. Disk och städ men också massa virkning. Har några rutor kvar på babyfilten jag håller på med nu. 

Dom sista rutorna till filten blev i den här färgkombinationen. Ljust och klart blir det. Vit kant runt om och sen är det ihopvirkning. 

På kvällskvisten nu fick jag veta att jag kanske ska samarbeta med en butik 😃 inget är spikat en men det vore så kul med ett litet samarbete tycker jag 😊

Några virktag till nu innan det blir godnatt. 

Sov sött 💚


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0