Intensivt

Det är intensiva dagar här just nu. På ett positivt sätt. Händer mycket. 
På förmiddagen idag fixade jag middagen så den var klar att värma sen när alla kom hem.
Magen krånglade och jag var lite orolig ett tag att jag inte skulle komma iväg till jobbet med det lugnade sig sen. Är magkatarren som spökar lite hit och dit. 

Fixade och paketerade filten som levererades idag 😊


Blev jätte nöjd med den. Ljus och fin 😊


Virkade klart en lite uggla till studenten och snöre. Nu klar att hänga om halsen på lilla studentgossen 👍🎉 


Uggla nästan klar. Nu har hon fått studentmössa oxå och sitter fast på snöret. 

Nu under kvällen blev det regnbågsvirkning. Ska göra några korkunderlägg lite tjusigare. Dom vi har är rätt slitna så jag tänkte piffa till dom lite. Ska virka några till marknaden i vinter sen också som man kan ha på jul och nyårsbordet  


Och mitt under virkningen så kom åskan   Det blev strömlöst. När åskan sen drog förbi så hade vi en sån vacker regnbåge utanför igen. Det är en riktig regnbågsvår i år 🌈🌈🌈
Nu blir det kudden bums
Natti natti 💗





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0