Helg ☀️

Det rullar verkligen på här. Dagarna går och vi börjar vänja oss vid sommarlov. Idag var det dessutom en riktigt fin dag och nu lovar ju väderproffsen mer sol framöver. 

Har blivit klar med den gröna filten OCH den gammelrosa. Har bara inte hunnit fota den än. En liten mössa har jag virkat oxå. Älskar det fina mönstret. 💕

Har virkat och virkat och virkat och ju mer jag virkar desto fler idéer föds i mitt huvud. Syrran sa att min hjärna är som ett garnnystan och jo så är det nog ;) Ett trassligt sådant 😂


Älskar dom söta tagsen 😍 gör det lilla extra på saker man tillverkat och texten "made with love" stämmer ju in så himla bra 😊

Nu blir det sjalvirkning och nya Johan Falk filmen strax. Ha en fin lördagskväll 💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0