Gha!!

Har ägnat kvällen åt att leta efter virkmönster. Har letat i timmar! Överallt. 
Hjärtat rusade och huvudet bultade och nu känner jag mig helt slut 😂
Visst har jag viktiga papper som jag borde vara rädd om och ha ordning på men om det är några papper i det här huset som det är just ordning på så är det mina virkmönster. Därför blev jag extra rädd för mig själv. 
Det lustiga va att jag hade det framför näsan minst 2 ggr innan jag fattade att det var Det mönstret jag letade efter. 
Nu är det funnet iaf och jag ska andas ut och virka mormorsrutor ett tag. Mönstret får jag kolla på i morgon. 


Det har varit en helt underbar dag idag. Första riktiga sommarlovsdagen bjöd på strålande sol och barfotaväder. Har haft virkmaraton ute och gjort både klart Ericas sommarkofta (nästan. Fattas knappar) och en bordstablett i vitt som ska förvandlas till en skål. Några mormorsrutor har jag oxå hunnit med. Så som sagt..virkmaraton sommar 2015 har officiellt börjat 🎉 Hurra!! 
Tusen idéer och en del beställningar är vad jag hoppas hinna med iår. Iaf en liten del av de många idéer jag har. Beställningarna går först 😊


Nu är det bara nååågra varv till sen sova. Natti natti 💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0