Detaljer 💙

I morse blev det brĂ„ttom. Fick rycka in pĂ„ jobbet istĂ€llet för syrran. 
Ibland Àr jag fart. Snabbare Àn snabb.
Kvickare Ă€n kvick 😂
Just idag var det extra kĂ€nslosamt pĂ„ jobbet (jobbar pĂ„ förskola) dĂ„ vi övade sĂ„nger med barnen till sommarfesten. 
Dom Ă€r sĂ„ duktiga 💗 Energin som fanns dĂ€r nĂ€r vi övade var sĂ„ hĂ€rlig! Åh! Jag blir alldeles rörd nĂ€r jag tĂ€nker pĂ„ det â˜ș 

Sen skynda hem och fortsĂ€tta med pajerna. Tre laxpajer till klara. Den sista höll pĂ„ att bli brĂ€nd men jag fixade det 👍 Alla tre blev kanon bra. Nu Ă€r nĂ€stan allt fixat för studenten 💙💛💙 

Fick hem lite tags i lĂ„dan idag som ska fĂ„ pryda det jag tillverkar framöver 
HjĂ€rtan i snĂ€ckskal. Tycker dom Ă€r sĂ„ fina! Älskar det dĂ€r lilla extra pĂ„ det man fĂ„r klart. Att lĂ€gga lite extra tid och krut pĂ„ det man sĂ€ljer eller ger bort. 💗



Det bestĂ€llda filten Ă€r i princip klar nu och det Ă€r dags att ge sig ut pĂ„ nya virkĂ€ventyr 😃

Ett studentsnöre tex. 

Ha det gott 💞



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0