Torsdag

Man blir lite dagvill och tidsuppfattningen ska vi inte prata om. Timmarna bara rinner iväg och jag tycker att jag hinner...ingenting. 

Igår var lillasyster Emma över och fikade. Det va mysigt att ses. Hon fick testa sjalen och blev jätte nöjd över det :) 
Jag fick en fin rosa blomma att piffa upp det här regnvädret med. Blommorna ute får man ju inte njuta av så mycket. Det är mest sniglarna som njuter av dom. Har så mycket sniglar och snäckor att man knappt törs gå ut för man är rädd att trampa på dom 🐌

Men lite har jag hunnit ändå. Rutor har virkats och ihopsättningen är gjord. 

Kanten är fixad och detaljerna ska nu göras sen är den klar 💕


En liten oktoberbebis ska ha denna 💕

Nu ska nog jag förbereda för höst och vinter lite och virka lite änglar och snöstjärnor. Just snöstjärnorna tar sin tid eftersom dom ska stärkas och torka. 
Imorgon blir det nog filt igen 😃

Ha det gott 💕


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0