I väntan på regnet

Har börjat virka solhattar lagom till att vädret slår om och blir mulet och regnigt. Hoppas ju solen kommer tillbaks snart annars får man väl använda dom som mössor.   

Så hoppas nu solen kommer tillbaka! 

Annars har vi haft några helt fantastiska dagar. Soligt och varmt. Kändes sommar på riktgt.  
Albertina träff har jag hunnit med oxå. Det var bara halva styrkan som kunde denna gång så det blev lite annorlunda men jag fick väldigt mycket gjort. Blev klar med syster Emmas Elise sjal 😃 under kvällen så det var ganska effektiv virktid iaf 

Älskar mönstret. Så kul att virka och så vackert. 💗


Blomfilten blev klar dagen efter så det är mycket som har betats av på "att göra klart" listan. Skönt! Då får man börja på nytt 😜 
Har fortfarande sommartoppen som ligger och väntar på att bli färdig men det ser ju inte ut att bli väder som passar på ett tag så det är inte så bråttom. 
Idag blir det inne dag. Lite städ. Lite plock. Mest virkning 😃💗🙌


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0