2 nyanser av grått

...lite svart och en hel del vitt :)
Har fått en beställning på en bebisfilt i svart, grått och vitt. Inte så ofta jag använder den kombinationen och det är synd för det blir himla snyggt. Tror jag kommer göra fler i framtiden och lägga ut till försäljning på Albertina sidan. 


Just den här som jag håller på med nu blir lite annorlunda. Några rutor är exakt lika men jag försöker göra så många olika varianter som möjligt. 

Dagarna här har varit lite gråa och istället för virkning i solstolen så har det blivit virkning vid köksbordet. Tur för mina brända ben för nu har det lagt sig och jag tror dom skulle klara av liiite sol igen om den kom tillbaka ;) 


Regn...regn regn... 

Fick hem lite nytt arbetamarerial igår. Bland annat garn i lila och rosa. Tänkte kanske försöka mig på en filt inspirerad av hänglobelian i min blomlåda efter den här? Kanske ska få klart sommartoppen först ;)

Mys på i regnet ☔️😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0