Sol och blåbär

En vän till mig sa idag åt mig att sitta ute å sticka. 
Tack snälla du för den uppmaningen! ❤️
I allt för många dagar har jag suttit inne och ugglat (stickat) men det har blåst så kallt. 

Men idag tog jag med mig stickningen ut och har fått klart den beställda blåbärsmössan :)
Den blev så söt. 


Försökte få till ett fint foto med luktviolerna med. Är så glad att dom börjat sprida sig runt på gräsmattan. 


Vill man beställa mössa så går det så bra så. 
Storlek 0-3 månader kostar 120:- inkl porto. 50:- går då direkt till mammas insamling hos Cancerfonden. 

Nu blir det kaffe och rosa smultronmössa på stickorna och vänta på barn som kommer från skolan 

☀️☀️☀️


Kommentarer
Saras liv

Men wow! Här händer det grejer! Kul att du bloggar på så. Jag är sugen på att kicka igång min med, men precis som du skrev så är det himla svårt att skriva det där första inlägget... Kram!

Svar: :) ja jag tänker att den kunde vara lite kul att försöka skriva lite nu och då...
Kram <3
virkatbymalin.blogg.se

2015-04-22 @ 10:41:02
URL: http://www.sarasliv.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0