Jordgubbsmössa

Nu så har jag äntligen fått till det med stickeriet och har stickat färdigt en jordgubbsmössa till systerdottern Ebba 
Det som jag tyckt varit lurigast har varit att få till "duttarna" bra och färgbytena snyggt men nu går det :) 

Super koncentrerad och fokuserad när jag stickar men det är rätt skönt att vara så "inne" i det man gör. Det värsta är att tiden går så himla fort och man hinner inte så mycket annat ;) 

Ebbas mössa. Storlek 3 år ungefär. Hoppas hon kan ha den. 🍓

Har börjat på en beställd blåbärsmössa också. Bara toppen kvar på den. Går lite fortare eftersom det är många storlekar mindre. 3 månader blir storleken på den. 

Härlig blå färg 💙

Natti natti 💗 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0