7 års kalas 🎈

Idag blev det 7 års kalas för sötaste Tuva 🎈 Hurra och grattis mosters lilla tänkare 

Syrran hade gjort gofika och som vanligt såg det supersmarrigt ut 

Hon kan hon min systeryster 💗

Annars har dagen bjudit på lite jobb och sen stickning och virkning i solen. En till liten smultron mössa blev klar idag 


Har lagt ut dom för försäljning på vår Albertina sida på Facebook (sök bara på Albertina på Facebook så hittar ni. Massa olika stickade och virkade saker som jag och några av syrrorna säljer)
Hoppas kunna få in lite mer pengar till Cancerfonden. Mammas insamling är nu uppe i över 32.000:- Jag hade aldrig kunnat drömma om att det skulle bli så mycket. TACK alla 💗


Jag har ju virkat också. Håller på med en sommar top som jag inte har en aning om hur den kommer bli när den är klar. Just nu känns den lite stor och varven är låååånga men jag tror att den blir helt ok. Ska bli spännande att se vart det slutar ;) inne på fjärde nystanet nu och fler lär gå åt.. 
Några virktag till sen är det god natt 💗
Ha det gott 


Kommentarer
Saras liv

Så fina mössor! 😍💗

Svar: ☺️💗😘
virkatbymalin.blogg.se

2015-05-01 @ 17:06:41
URL: http://www.sarasliv.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0