Skansen

Idag har jag varit på en riktig toppen sommarresa till Skansen med jobbet. 
Alla djuren (förutom några tex järven) visade sig från sin allra bästa sida och vi såg björnar som klättrade i träd, sälar som simmade runt, bergsuvar som vägrade äta, varg, ekorrar som ville åka våran vagn och påfåglar. Många tjusiga påfåglar. 
Helt perfekt utflykt från början till slut. 

När jag kom hem låg ett bokpaket på bordet och väntade oxå som en bra avslutning på en kanon dag. 
Virkboken haken und kleur som cirkulerat flitigt på cyberplaneten instagram. Iaf bland virkarna :) 
Det får bli min kvällsläsning eller...titta på bilderna iaf för om jag inte har helt fel ? så tror jag den är skriven på nederländska? Spelar absolut ingen roll vad för språk där är så länge bilderna är på virkat. Virkat fattar jag ju ;) 


Ha en härlig onsdagkväll. Det ska jag ha ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0