Måndag igen :)

Ledigheten försvann i ett naffs och nu va allt tillbaka till vardagen igen. 
Calle va feberfri igår. Tänkte först ha dom hemma idag för att han skulle få en till dag att vila och äta upp sig på me igår eftermiddag förstod jag att han inte behövde det. Han och Erica va på riktigt röj och fniss humör :D 
Skönt att han mår bra igen nu. 

Min förkylning vill inte ge sig riktigt men jag tror att det är på väg att släppa. Har inte lock för öronen idag och hör som jag brukar. (På gott och ont ;))

Har virkat ikapp lite idag och känner att jag är lite i fas nu äntligen med alla projekt. 
Den grå ponchon som ska vara klar nästa helg börjar ta form och sen har jag börjat titta på lite färgkombinationer på en bebisfilt jag fått en beställning på. 
Det är så kul att virka i färg :D jag ledsnar aldrig på det ;) 


Poncho på kroken


Färgvitaminer :D 


Och en busig målares avtryck. Hej då mörka murriga tapeter! 
I morgon hoppas jag kunna säga "hej hej ljusa fina härliga tapeter" 

Adjöss så länge 🌸


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0