Kring kring

Är helt kring kring i huvudet av alla dessa lediga dagar., (missförstå mig inte! Det är jätte skönt att alla får vara lediga tillsammans) Tog ett tag innan jag insåg att det är ju lördag idag :D jippi! 

Regn har lockat fram sniglar och efter lunch var Erica ute med en kompis och samla ihop dom till fest. Ganska många som kom faktiskt 🐌 


Jag har däremot varit inne och fixat. Virkade en väggprydnad till mamma att ha på sjukan nu tills hon får komma hem. Sjukhusväggar är bland de tråkigaste väggarna som finns. 




Har hälsat på henne och hängt upp den på en lampa. Hoppas den gör susen nu och medicinerna så hon får komma hem snart igen. ❤️

Ha en härlig kväll! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0