Söndagsnöje

Visst kan man roa sig en söndag? Istället för att titta på Vasaloppet och äta frukost i soffan som familjetraditionen bjuder blev det en snabb tur in till barnakuten. Tösen hade en temphöjning och vi har fått order om att åka in och kolla henne då. Temphöjningar har alltid dålig tajming så det va bara att åka in. 
Som tur va gick det ganska fort och alla prover va ok. 
Väl hemma varvade jag ner med en promenad till gula lådan för att posta rutor till @virkaforvarme. Hittade som sagt det perfekta garnet där rutorna blev exakt 12 cm och går att tvätta i 40 grader. 
Sen varvade jag ner ytterligare med mandala virkning. Å så roligt det är!! Det går inte att sluta ;) bara ett varv till..så går tankarna. 

Nu ska vi sova. (Jag ska virka) ladda batterier inför en ny vecka. Ha det gott! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0