Mandalas samarbetet 😃

Har fÄtt till nÄgra mandalas som ska skickas till Missisippi nu men attans sÄ svÄrt jag ska ha att bli nöjd med resultatet -.- SÄn prestationsÄngest över att det inte ska duga..
Men jag fĂ„r försöka se bortom sĂ„nt och bara njuta av vilken rolig grej det hĂ€r samarbetet faktiskt Ă€r. Jag vet ju hur otroligt duktig hon Ă€r och hon kan förvandla en vanlig liten vit duk till den vackraste skapelsen. 

HĂ€r Ă€r iaf nĂ„gra som ska skickas. TĂ€nkte göra tvĂ„ till nĂ„got större. Sen fĂ„r jag Ă„terkomma med bild pĂ„ hur dom blev nĂ€r hon förvandlat dom ;) 





Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0