Kaffepaus

☕️
Idag har det plockats och städats och plockats ännu mer. 
Igår va vi till Ikea för att köpa nytt soffbord (det gamla va trasigt) ny byrå till Erica. Det va oxå trasig och har varit det i flera år.. 
Åker man inte till Ikea så ofta så får man passa på att shoppa tänkte vi och köpte en ny tvbänk oxå. Hittade den i fyndhörnan och fick betala halva priset bara :) 
Jag hade som mål att få med mig ett nytt bord oxå till Erica som hon har när hon sitter och leker, målar mm men det jag ville ha va så klart slut. 

Nu är jag bra virksugen. Började igår kväll på en gardin till vardagsrumsfönstret i ananasmönster. Blir nog bra när det blir klart men åååå sån tid det tar. Tur att mönstret är roligt att virka så man inte lessnar. 
Ska sätta mig nu en stund med kaffe och virkning :) 


Virkning på nya fina vardagsrumsbordet :) helt är det oxå...;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0