Extra allt

Lite så känns det just nu på alla plan. Extra allt. 

Kan knappt ens minnas vad vi gjort idag? Lite rörigt här. 
Tv:n i tvättstugan
Blommor i badkaret
Papper på golven
Möbler under plast 
Mamman på sjukhuset (det är det jobbigaste av allt men jag VET att hon blir väl omhändertagen) 

Jag har massa virkplaner i huvudet men inget vettigt kommer ut. Började med mormorsrutor igen för ngt måste jag bara göra. Har alltid årsfilten att ta till i brist på annat men jag rotar inte fram den i den här röran vi har här hemma nu. Virkar i ljusa färger. Det får bli temat ett tag nu. Mera ljus. 

Är ganska säker på att det är pollen jag   reagerar emot för ögonen blir ganska ok med dropparna. Men hur svårt är det inte att droppa i ögat på sig själv?! Jag träffar kinden-näsan-ögonlock men aktar mig noga för att droppa i ögat där det ska vara. (När det väl kommer i ögat efter fyra försök känns det otroligt skönt. Hej då rinniga ögon) 

Virkning på golvet. Den här bilden får symbolisera dagen helt enkelt. I morgon är nog sista dagen med alla hantverkare i huset. Nästa vecka har jag nog bara målaren kvar? 

Xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0