Babyfiltar till salu đŸ’—đŸ‘¶đŸ’™

Jag har nu börjat fĂ„ tid till att tillverka och sĂ€lja bebisfiltar igen och det Ă€r sĂ„ roligt :) 
Man kan antingen bestĂ€lla sĂ„ man fĂ„r filten i dom fĂ€rger man vill ha eller hĂ„lla utkik hĂ€r för att se fĂ€rdiga filtar. 
Priserna Ă€r lite olika beroende pĂ„ storlek, material och tillverkningstid. 

HĂ€r kommer ett exempel :)




Virkad i 100% bomull 
TvĂ€tt 40 grader ej torktumling 
MĂ„tt 70x70 cm. Perfekt till liggvagn/babyskydd eller lilla sĂ€ngen ❀
Pris 520:- inkl ev porto

En underbar unik present till en liten ny mĂ€nniska 😊


Kommentarer
Anonym

VÀrldens bÀsta Malin!!! SÄ fin

Svar: Tack snÀlla :)
virkatbymalin.blogg.se

2014-03-18 @ 12:44:21
Kajsa

Hej! Jag Ă€r intresserad av att bestĂ€lla en babyfilt. Är det fortfarande möjligt? :)

Svar: Hej :)
Ja absolut. Mailar dig :)
/ Malin
virkatbymalin.blogg.se

2014-05-02 @ 23:24:06


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0