Baby cardi

Sveriges mest svår fotade tröja skulle oxå ha varit en bra rubrik. 
Svårt att få till hur färgerna ser ut på riktigt och skulle jag förklara färgerna så är milda det första ordet jag kommer att tänka på. 
Den är färdig nu och jag ska göra en liten ljusrosa oxå i samma storlek men först ska jag sätta igång med några burkar. 

Redan fredag är det oxå och veckan har rusar förbi snabbt som vanligt. Skulle vilja ha en extra dag utanför veckan ibland. 
Tandläkarbesök står på dagens agenda bl.a.  Tösens tur nu. Vi har skjutit på det där besöket flera ggr för att hon inte varit kry och tandis har inte stått på prio ett listan över sjukhuspersonal vi behövt träffa har jag tänkt. Det är ändå otroligt viktigt för alla mediciner hon tar och har tagit påverkar munhälsan negativt och nu ska det bli skönt att få en koll hur det står till. 
Förkylningarna biter sig fortfarande fast hos oss men det är inte någon som haft någon feber. Tack o lov för det. Bara allt är bra tills nästa roactemra dos för det är så drygt att skjuta upp det och det blir bara fler sjukhusdagar som suger musten ur en. 

Vi har fått hem tapetprover oxå och försökte igår diskutera oss fram till vad vi vill ha. Än så länge är vi rätt eniga men nu blev jag ensam med tapetproverna ett tag och då har jag hittat andra kobinationer jag verkligen gillar. 
Undrar om maken skulle märka om det blev ngt annat än det vi bestämt? 
En fondvägg är iaf helt spikad och det blir en med vit botten och svarta blommor. 
Vill ha så neutralt som möjligt så man kan dekorera huset i vilka färger (läs massa färger) man vill 😊 





Kommentarer
Emma

Så fin! <3

Svar: Tack Emma <3
virkatbymalin.blogg.se

2014-03-21 @ 15:39:34
URL: http://emmskis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0