Regnrusk

Oj vad det regnat idag ☔️ segt värre har det varit. 
Har så mycket virkning i huvudet just nu så egentligen har det kanske inte gjort så mycket men det är bra mycket trevligare att sitta ute och virka. 

Fortfarande är det StoRrutor som hägrar. Minst 6 st om dagen vill jag få ihop så att planen inte spricker om att ha filten klar till nästa helg och det är alldeles lagom. 


Dagens färger..regnbågsrutor och rosrutor plus en "jag får se hur det blir" ruta. 

Har smygbörjat på vinter "bluffisar" oxå. Är svårt att låta bli att börja när man fått idéer ;) 

Glad midsommar 🌸


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0