Tokvirkning

För någon kväll sen fick jag förfrågan om att virka den fulaste baskern jag någonsin sett utav min svåger. Han ska ha den på en fest men oklart tema? Hatt fest? Fulast hatt vinner? 
I vilket fall så är det självklart att jag virkar en sån :) inte varje dag man får en sån förfrågan. Har börjat på den lite smått. Tror den kommer gå ganska snabbt att göra på slutet för maskorna var ganska stora. Men först ska det dit en liten (stor) knopp. Ska bli spännande att se hur det blir :)


"Knoppen" 😂

Höstfilten (en del av årsfilten) blev klar igår med allt utom att klippa bort alla trådar. Tänkte även göra löv till som en applikation på den för att mer förtydliga att det är en höstfilt. Första lövet är klart 🍃🍂🍁


Happy day


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0