Rutor och cirklar

Medicindag för Erica idag. Tack sjukhuset för att ni har wifi!! Erica spelade på plattan. Maken som va med denna gång kollade youtube och jag fick massa virkat. 


Har fortfarande en hel del kvar men det går så bra så bra :) 

Med Erica går det oxå bra och det är så härligt att få positiva svar på proverna. Läkaren kan inte lova att hennes sjukdom helt kommer försvinna iaf men hon tror inte att hon kommer bli lika dålig igen som hon va när allt började och allt va så akut. Det är jag riktigt glad över 💗 Senaste tiden har vi blivit så "sjukhusvana" så att det är läskigt. Kanylen sätts lätt som en plätt. När droppet tjuter reagerar vi nästan inte och kanylen tar vi bort själva. Det vill inte Erica att någon annan gör. Vi känner all personal nu och det känns inte alls så läskigt som för några månader sen. Hoppas och vill så mycket att det håller i sig. 

Nä men gissa vad jag ska göra nu då? 
Virka så klart 😃


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0