Porslinsblomm đŸŒŒ

För att tag sen sĂ„ fick jag ett skott pĂ„ en porslinsblomman av barnens farmor. 
Jag har lĂ€nge velat haft en och nu hade hon fixat skott Ă„t mig 🌿
Egentligen ska den vĂ€l hĂ€nga i en ampel men jag hade ingen krok och ingen kruka att hĂ€nga den i sĂ„ den fick stĂ„ pĂ„ bordet och vĂ€xa till sig lite 😊 

Men igĂ„r tog jag tag i det! För ca 15-16 Ă„r sen virkade jag amplar som tokig. Jag hade nog en hĂ€ngande blomma i varje fönster och bodde i en djungel. (Kan sakna det lite men det Ă€r sĂ„ himla mycket jobb med sĂ„ himla mkt blommor) 
SĂ„ jag virkade helt enkelt en ampel 💙 
Nu hĂ€nger blomman dĂ€r och jag hoppas den trivs och vĂ€xer sig Stooor 😃 





Kommentarer
Kicki

Vilken jĂ€ttefin ampel! Är den svĂ„r att virka och har du beskrivning?

Svar: Tack snĂ€lla 😊
Har tyvĂ€rr inget mönster utan den Ă€r virkad pĂ„ frihand. Det Ă€r inte svĂ„rt alls. Samma princip som nĂ€r man virkar runt burkar 👍
💗
virkatbymalin.blogg.se

2014-09-21 @ 14:26:12


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0