Nu va det länge sen...

...som det blev någon uppdatering här. 
Det är inte det att jag inte har virkat för det har jag. Tiden har väl kanske inte funnits riktigt. 

Så här kommer lite virkbilder ;)


Lilla systers filt som blev klar i lördags. Hon blev jätte glad och jag blev jätte nöjd med resultatet. Jätte rolig att göra i alla olika färger och större rutor än vad jag brukar göra. 


Nytt garn. Nya färger. Nya idéer ;) mandarin petit. Mjukt och härligt. 


Bluffollar. Den kalla sommaren har inspirerat mig. Vintern kommer ju så småningom och nu är jag nästan redo ;) Ska göra några till som vi kan ha i vinter. Det här är min och Ericas. Calles blev svart och vit men den har jag tyvärr ingen bild på. 


Och till sist..en till bebisfilt med lite annorlunda ihopvirkning. Jag gillar att göra saker som är "egna". Att det bara finns en utav den. Det som kommer göra den här speciell är att färgerna rosa och grön går inte att få tag i dom här nyanserna längre.. Får se hur själva ihopvirkningen blir sen. Blir det bra så är jag säker på att jag virkar ihop fler filtar på liknande sätt. 

Så där! Nu vet ni vad jag har hållit på med ;) 
Tebax till virknålen nu och mössor denna kväll. Som sagt, sommaren är kall och inspirerande till vintervirkning. 

⛄️❄️⛄️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0